Laserowa czy atramentówka? Trudny orzech do zgryzienia.

drukaraLaser czy atrament w drukarce W pracy i w domu często korzystamy z drukarki. Drukujemy na niej potrzebne nam dokumenty. A decydując się na zakup drukarki do komputera często mamy dylemat jaką wybrać. Czy zdecydować się na tradycyjną drukarkę atramentową, czy też może zakupić bardziej nowoczesną drukarkę laserową. Nie mają problemu tylko ci, którzy nie chcą przeznaczyć na zakup zbyt wielu pieniędzy. Bo oczywiste jest, ze drukarka atramentowa jest póki co znacznie tańsza od drukarki laserowej. Jednak ci, którzy liczą na oszczędności w przyszłej eksploatacji urządzenia, powinni dobrze przemyśleć zakup i może jednak zdecydować się na większy jednorazowy wydatek i zakupić drukarkę laserową. Pomiędzy tymi typami drukarek są istotne różnice. W drukarce atramentowej zastosowano bowiem sterowany elektronicznie zespół dysz, które rozpylają miniaturowe kropelki atramentu, tworzące pożądany przez nas obraz. Natomiast druk w drukarce laserowej tworzy się najpierw na odpowiednio elektryzowanym bębnie selenowym. Dopiero potem jest on przenoszony na papier. W tym laserowym urządzeniu nie stosuje się pojemników z atramentem, tylko specjalny barwiący proszek, który podgrzany jest wtapiany w kartkę.



Warsztaty fotograficzne
Czujesz potrzebę wyrażenia siebie w artystyczny sposób? Fascynujesz się światem, tym, co Cię otacza, co buduje wokół Ciebie przestrzeń, którą chcesz gdzieś uwiecznić? Pragniesz zatrzymać na zawsze piękną chwilę, stworzyć z niej permanentny obraz? Masz wielką potrzebę ekspresji...
Magiczne kadry na ślubnych fotografiach
Inspiruje nas światło, muzyka, kolory. To wszystko pragniemy dać naszym fotografiom. Nie lubimy powielania, utartych ścieżek w fotografii. Dążymy do tego, by tworzyć coś nowego. Coś co przyciągnie uwagę swą oryginalnością a jednocześnie delikatnością ujęcia. Doświadczenie w...
Warsztaty – zanim nakręcisz film

Bardzo modne ostatnimi czasy stało się kręcenie filmów, które między innymi prezentują firmę od wewnątrz. Dziś nie tylko tworzy się filmy promocyjne, promujące produkt bądź usługę, ale także filmy korporacyjne,...